1. Довгаль О.П. Організація навчального середовища для вивчення математичного аналізу в педагогічних університетах на основі використання інформаційних технологій // Наукові записки. – Випуск 108 – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Частина 2. – 288с., С. 181-184.
2. Довгаль О.П. Електронний підручник як засіб індивідуалізації навчання в процесі вивчення математичного аналізу в педагогічних університетах // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. – Випуск 32 / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2012. – 538с., С. 294-297
3. Довгаль О.П. Організація самостійної роботи студентів-математиків педагогічних ВНЗ при вивченні інтегрального числення в контексті болонського процесу // Вісник Черкаського університету. – Серія: Педагогічні науки, № 12 (265).2013 – Черкаси, 2013. – 152с., С. 34-40.
4 Dovgal, O. PEDAGOGICAL CONDITIONS FOR THE DEVELOPMENT OF ANALYTICAL THINKING IN APPLICANTS OF HIGHER TECHNICAL EDUCATION. Zelenska, L. & Dovgal, O. (2021). Pedagogy and Education Management Review, (3), 50–56. https://doi.org/10.36690/2733-2039-2021-3-50
|